سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
1 2 3 4 5 >

92/6/6
12:30 ص

مهدی حجت، قائم مقام و معاون سازمان میراث فرهنگی امروز در اولین نشست فصلی مدیران و فعالان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای تبیین سیاست‌ها و راهبردهای سازمان در دولت یازدهم، اظهار داشت: 22 سال پیش درحالی که اشک در چشمانم بود از این پله‌ها در سازمان میراث فرهنگی پایین می‌رفتم و امروز دوباره با چشمان اشک آلود از این پله‌ها بالا آمدم، هر دوبار این افتخار توسط آقای نجفی نصیبم شد. 

وی افزود: آنچه در این سازمان وجود دارد، اندام‌هایی است که در کنار هم قرار گرفته‌اند، میراث فرهنگی مسلماً در هر بعدش نیاز به مکاشفه دارد. ما باید به زیارت آثار برویم، زیارت آداب دارد، آثاری که نگه می‌داریم هر کدام داروی دردی هستند. 

معاون جدید میراث فرهنگی کشور تأکید کرد: آثار ما همه آیات الهی هستند که ارزش‌هایی را یادآوری می‌کنند، همه میراث فرهنگی بدون معرفی بی‌فایده است.

اگر معاون جدید میراث فرهنگی در قامت یک مقام مسئول دولت دهم این حرف را میزد، آیا مورد تخریب رسانه ها و روزنامه قرار نمی گرفت؟ آیا مورد هجوم ائمه جمعه و سیاسیون واقع نمی شد؟ آیا محکوم به انحراف از اسلام و قرآن نمی شد؟! پس چگونه است که در دولت دهم این دست اظهارنظرها با واکنش تند علما، روحانیون و سیاسیون روبرو می شد اما حال که دولت یازدهم اداره ی کشور را بدست گرفته است، این دست از اظهارنظرها تیتر یک روزنامه ها و حرف اول ائمه جمعه در خطبه های نماز جمعه سراسر کشور نمی شود ؟


  

92/6/5
3:56 ع

هنگامی که محمود احمدی‌نژاد در نامه ابلاغ بودجه به همین موارد اشکال در بودجه 92 که منجر به کسری بودجه می‌شود، اعتراض کرد، نامه اعتراضی وی در روزنامه رسمی کشور سانسور شد. همچنین در حالی که مسئولان دولت قبلی از اشکالات بودجه 92 سخن می‌گفتند، کسی به حرف آن‌ها توجهی نمی‌کرد و چوب دیرکرد در ارائه لایحه بودجه بالای سر دولت قبل بود و هیچ کس به این نکته توجهی نمی‌کند که مجلسی که آن بودجه را بست و تصویب کرد، همین مجلس بود و نمایندگانش همین نمایندگان. آن زمان لایحه بودجه احمدی‌نژاد «اصلاح» شد تا قانون شود؛ بنابراین، اکنون نیز باید قانون مجلس‌ «اصلاح» شود تا اجرایی باشد؛ اما این کجا و آن کجا!

تابناک: شاید این رویه که برخی مسائل، طرز تلقی‌ها، دلایل پشت پرده برای برخی کارها و سرانجام برخی زد‌و‌بندهای سیاسی باید پس از مدتی رو شود و در نتیجه ابعاد برخی موضوعات پس از آن که دیگر کار از کار گذشت، بررسی شود، تقریبا تبدیل به یک رویه عادی می‌شود و چه بسا این رویه عادی می‌رود تا نهادینه نیز شود.

 

این مسأله هرچند از خرد و کلان رفتارهای امروز را در بر دارد، به ویژه در ابعاد بزرگ‌تر خود را بهتر و دقیق‌تر نشان می‌دهد. داستان استاندارد دوگانه و برخورد مجلس با دو دولت با رویه‌های متفاوت نیز از همین دست است.

 

معضل بودجه 92 همچنان مورد بحث و بررسی است و دولت جدید از هیچ تلاشی برای اصلاح بودجه 92 و جبران کسری‌های «گنجانده شده» در آن فروگذار نمی‌کند؛ از مصاحبه وزرا در رسانه ملی تا تک جملات رئیس جمهور و دیگر مسئولان دولت جدید پیرامون عدم تحقق درآمدهای بودجه.

راستی گفتیم «کسری بودجه گنجانده شده»؟! شاید بتوان با جرأت این عبارت را در خصوص کسری بودجه سال 92 به کار برد، زیرا همان گونه که گفته شد، اکنون ابعاد چگونگی بسته شدن بودجه سال 92 در مجلس شورای اسلامی ـ بنا به همان رویه‌ای که از آن سخن رفت ـ به تدریج شفاف‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

 

حسین حاجی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، نکته جدیدی درباره کسری بودجه سال 92 و اقدامات برخی نمایندگان در جریان تصویب بودجه بیان ‌یا بهتر است بگوییم افشا نموده است.

 

وی گفته: در لایحه بودجه امسال، دولت درآمد 166 هزار میلیارد تومانی را پیش ‌بینی کرده بود که مجلس بنا بر یکسری نکات، این عدد را بر خلاف مخالفت‌های دولت به 236 هزار میلیارد تومان رساند.

 

تا همین جا باید دقت کرد که فاصله این دو عدد 70 هزار میلیارد تومان است و این‌‌ همان عددی است که جهانگیری و بهروز مرادی از ‌تحقق نیافتن درآمدهای بودجه پیشتر آن را ذکر کرده بودند.

اما این نکاتی که تاجی از آن سخن می‌گوید، چیست؟!

 

وی ادامه داد: مجلس همه اعداد احتمالی را که دولت در لایحه دیده بود، ‌قطعی کرد و ‌‌درآمدهای دولت ناشی از چنین دیدگاهی بود که افزایش چشمگیری یافت.

 

اما پرسش اصلی که حاجی به آن پاسخ داده، این است که چرا نمایندگان ‌چنین کاری کرده‌اند‌؟

 

وی توضیح می‌دهد: در کمیسیون برنامه و بودجه، بسیاری از نمایندگان دیدگاه‌های سیاسی خود را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت می‌دادند و از این جهت، ناهمگونی‌هایی را در این قانون می‌بینیم. اکنون نمایندگان‌ به نوعی دارند با دولت مراعات ‌و به اشتباه در برابر برخی پیش‌بینی‌ها سکوت ‌می‌کنند، در حالی که اگر دولت گذشته بود، بلافاصله واکنش نشان می‌دادند.

 

البته سخنان حسین حاجی، بیانگر نکاتی است که پیش از این بسیاری ‌آن را می‌دانستند ولی آشکارا بر زبان نمی‌آمد.

 

هنگامی که محمود احمدی‌نژاد در نامه ابلاغ بودجه به همین موارد اشکال در بودجه 92 که منجر به کسری بودجه می‌شود، اعتراض کرد، نامه اعتراضی وی در روزنامه رسمی کشور سانسور شد. همچنین در حالی که مسئولان دولت قبلی از اشکالات بودجه 92 سخن می‌گفتند، کسی به حرف آن‌ها توجهی نمی‌کرد و چوب دیرکرد در ارائه لایحه بودجه بالای سر دولت قبل بود و هیچ کس به این نکته توجهی نمی‌کند که مجلسی که آن بودجه را بست و تصویب کرد، همین مجلس بود و نمایندگانش همین نمایندگان. آن زمان لایحه بودجه احمدی‌نژاد «اصلاح» شد تا قانون شود؛ بنابراین، اکنون نیز باید قانون مجلس‌ «اصلاح» شود تا اجرایی باشد؛ اما این کجا و آن کجا!

 

سخن بر سر استاندارد دو گانه و برخورد متفاوت است. بی‌گمان، با این شرایطی که از آن سخن می‌رود، بودجه 92 مشکلات اساسی دارد و آن گونه که تاجی گفته است، شاید رقم کسر بودجه از 50 هزار میلیارد هم بیشتر باشد. در نتیجه، اصلاح بودجه 92‌ ضروری است و دولت جدید برای حل و فصل مشکلات بودجه باید حتما متمم ارائه کند.

 

اما سخن بر سر‌‌ همان رویه است؛ رویه رو شدن مسائل و دلایل‌ پس از گذشتن کار از کار. طبیعتا امروز نه محمود احمدی نژادی هست و نه دولت دهم، ولی اگر امروز حرف اصلاح بودجه از سوی محمود احمدی‌نژاد یا معاونین وی به زبان می‌آمد، با همین برخورد از سوی مجلس روبه‌رو بودیم؟ یا اساسا مشکل از جای دیگری است؟

 


  

92/6/5
3:52 ع

روزنامه جمهوری اسلامی روز گذشته از برداشت مبلغ یکصد و شصت میلیارد ریال در آخرین روز دولت احمدی نژاد خبر داد؛ این درحالیست که نظیر چنین اتهامی (عدم واریز بیش از یک میلیارد دلار از درآمد نفتی کشور به خزانه) درست چهار سال قبل، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 88 به اصرار علی لاریجانی و توسط وزیر کشور فعلی که آن موقع پست ریاست دیوان محاسبات را بر عهده داشت، به دکتر احمدی‌نژاد وارد شد.

***********
روزنامه جمهوری اسلامی روز گذشته از برداشت مبلغ یکصد و شصت میلیارد ریال در آخرین روز دولت احمدی نژاد خبر داد. این روزنامه مدعی است از نهاد ریاست جمهوری خبر می‌رسد مبلغ یکصد و شصت میلیارد ریال در آخرین روز دولت گذشته از حساب ریاست جمهوری برداشت شده است و مسئولین جدید نهاد در جریان پیگیری این اقدام به سرنخ‌هائی رسیده‌اند که ممکن است در روزهای آینده به اطلاع عموم برسد. ایجاد دفاتر برای مسئولین سابق و تأسیس دانشگاه توسط آنان از جمله مواردی هستند که در فهرست این پیگیری‌ها قرار دارند.

این درحالیست که نظیر چنین اتهامی درست چهار سال قبل، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 88 به اصرار علی لاریجانی و توسط وزیر کشور فعلی که آنموقع پست ریاست دیوان محاسبات را بر عهده داشت، به دکتر احمدی نژاد وارد شد. گزارش دیوان محاسبات کل کشور در مورد تفریغ بودجه سال 85 بود که در صحن علنی پارلمان قرائت شد و نکته مهم آن که در فضای انتخاباتی آن روزها که ترجیع بند تمامی نطق‌ها و تحرکات انتخاباتی رقبای دولت شد، عدم واریز بیش از یک میلیارد دلار از درآمد نفتی کشور به خزانه بود.

این اتهام در آن ایام علی رغم پاسخگویی مفصل رئیس جمهور در نطق تلویزیونی درباره علت خطای دیوان محاسبات، توسط این سازمان تکذیب نشد و درست یک روز مانده به انتخابات، در بیانیه ای پرونده آن مختوم نشده اعلام شد.

 با فروکش کردن هیاهو و جنجال‌های انتخاباتی و 9 ماه بعد از طرح اتهام اولیه دادستان این دیوان که مسئول رسیدگی قضایی به گزارش تخلفات بودجه‌ای بود، از مختومه شدن پرونده یک میلیارد دلار خبر داد. اصغر عربیان درباره جنجال مربوط به ادعای مفقود شدن یک میلیارد دلار در بخش نفت، رفتار برخی رسانه‌ها و اشخاص را در رابطه با موضوع یک میلیارد دلار ناصحیح دانست و گفت: «مگر می‌شود در حوزه‌های مالی وجهی مفقود شود؟!» بعد از اعلام این موضوع از سوی مسئول رسیدگی قضایی به آن پرونده، دیوان محاسبات هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آن مبلغ گم نشده است، اما در عین حال در اطلاعیه عنوان شد: مختومه شدن اعلامی دادستان محاسبات کشور تنها مربوط به بخش عملکرد بانک مرکزی است و اختلاف حساب‌های شرکت‌های تابع وزارت نفت با خزانه‌داری کل کشور همچنان در حال رسیدگی است.

احراز عدم تخلف، سه سال بعد و در سکوت مطلق رسانه‌ای

پس از سه سال از گذشت این ماجرا و تکرار صدها باره آن در رسانه ها، یکی از اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از به نتیجه رسیدن این پرونده خبر داد.غلامرضا اسداللهی، عضو کمیسیون اصل 90 با تأیید این خبر به خبرنگاران می‌گوید: این پرونده در کمیسیون بررسی شد و در بررسی اولیه به این نتیجه رسیدیم که به آن نحو که موضوع را بزرگ کردند، تخلفی صورت نگرفته است. وی ادامه می‌دهد: در بررسی جامعی که کمیسیون انجام داد و با استعلام از دستگاه‌های نظارتی و دریافت گزارش از آنها، گزارش کمیسیون اصل 90 در این زمینه تدوین شد و تخلف دولت احراز نشد.

سکوت مطلق رسانه ای در مورد این خبر در حالی بود که هفته ها و ماه ها تنها خبری که از این کمیسیون در رسانه‌ها به چشم می‌خورد، بررسی 4 پرونده شکایت نمایندگان از رئیس جمهور بود. 4 شکایت که در مجموع 11 مورد ادعای تخلف رئیس جمهور از قانون در آن مطرح شده بود و قریب به دو ماه بود که قرائت آن هر هفته در دستور کار هفتگی مجلس قرار می‌گرفت و سرانجام هم حاصل تمام داشته‌های شاکیان رئیس جمهور گزارشی بود که از صحن قرائت شد و در موارد بسیاری بر عدم احراز تخلف و یا ناقص بودن مستندات و یا کلی‌گویی درباره ادعاها تأکید داشت.

اسداللهی، عضو کمیسیون اصل 90 اما معتقد است که موضع کمیسیون متبوعش بی‌طرفی است. او در پاسخ به این سوال که آیا در بررسی این پرونده، تخلف کسانی که به دولت اتهام زدند نیز مورد بررسی قرار گرفته است، می‌گوید: «ما موضوع را فارغ از حواشی و جوسازی‌ها بررسی کردیم و نتیجه آن شد که عرض کردم.»

البته طبق روال معمول و بر حسب عادت، هیچگاه از سوی هیچ فرد و رسانه ای بابت این اتهام زنی سنگین، پوزشی از دولت و شخص رئیس جمهور صورت نگرفت.

خبر روز گذشته اما نشان می دهد که تلاش برای پرونده سازی و حذف سیاسی تیم محمود احمدی نژاد، با عوض شدن رئیس سابق دیوان محاسبات، تنها به محل کار جدید وی در وزارت کشور منتقل شده است و همچنان ایجاد پرونده‌های جدید در دستور کار است.


  

92/6/5
3:27 ع

آیت الله حسینی قزوینی که من نسبت به ایشان  فوق العاده ارادت و محبت دارم ، دیروز در تکرار برنامه خود از شبکه جهانی ولایت حرف هایی زد که متاسفانه بویی از انصاف نداشت.
مدت هاست که متاسفانه ایت الله قزوینی ، دراین شبکه علیه دولت دهم موضع بی انصافانه میگیرد بدون توجه به اصل کارهایی که دولت دهم ونهم انجام داد.
ایت الله حسنی دیروز فرمودند به لطف دولت کریمه قبل (متاسفانه  طوری این حرف رو زدند که انگار دولت قبل دولت یزید بن معاویه بوده است )قیمت کاغذ از هشت به هشتتاد هزار تومان رسیده است.
سپس ضمن ارزوی توفیق برای آقای روحانی (با چنان جذابیتی گفتند انگار دولت روحانی دولت مهدی فاطمه است) ادعا کردند تا اینجای کار چند کار عام المنفعه دولت روحانی انجام داده اند مثل قضیه دارو.......
من که موبه مو اخبار اعم از روزنامه تلویزیون و سایت ها وحتی شبکه های خارجی پیگیری میکنم ، جایی ندیده ام تا امروز دولت روحانی کاری عام المنفعه یا حتی غیر از ان انجام داده باشد بجز :
حذف استخدام 500 هزار نفری
تعطیلی مسکن مهر
لغو مجوز قیمت گزاری شورای رقابت از عرصه قیمت گزاری خودرو ( همونی خودروسازها ارزویش داشتند)
میدان دادن به عناصر افراطی دوم خردادی مثل توفیقی ونجفی و آخوندی و چند نفر دیگر
برگشت  به اشرافیت با بازگشت تشریفات ریاست جمهوری به کاخ سعدآباد تهران
و.....
اینکه چرا یک عالم به این بزرگواری ، این ادعای خارج از واقعیت میکند بماند اما ذکر نکاتی چند جهت استحضار به محضر شریف این عزیز خالی از  لطف نیست :
اسلام عزت و پایداری و استقامت را درکربلا به ما آموخت ...یعنی نان و آبت را بذار کنار وبرای اسلام جانت را هدیه کن
این جمله بالا میتواند تفاوت احمدی نژاد با روحانی باشد .
آقای حسینی قزوینی ، آیا این احمدی نژاد نبود که نام شیعه ومهدی فاطمه را درقلب بلاد کفر به عنوان یک گفتمان جهانی مطرح کرد ؟
کاری که شما روحانیون 1400 سال است از انجام ان عاجزید. بین خودتان کتابی مینویسید وبین خودتان میخوانید.درحالی رییس جمهور قبل نام مهدی فاطمه را در بلاد کفر بر سرزبان ها برد.این کار آیا شایسته تقدیر نیست ؟
آقای قزوینی آیا برای شما به عنوان یک روحانی دینی ساده زیستی یک مسوول که سفارش دین است ، سفر مسوول  به تمام مناطق کشور وبازدید از همه مردم ،زنده کردن نام امام خمینی به عنوان بزرگ عالم تشیع ،زنده کردن نام ویاد شهدا اهمیتی ندارد؟
آیا ایستادن برسر مبانی اسلامی وباج ندادن وکوتاه نیامدن مقابل دول غربی ودول وهابی جای تمجید نیست؟
حرف ها بسیار است اما بدانید آقای حسینی قزوینی اگر برای شما نان وارزانی کاغذ و سیب زمینی وپیاز ملاک ارزش و اهمیت یک رییس جمهور است برای ما شرف و زنده کردن نام امام معصوم وامام خمینی وشهدا و بودن با مستضعفین تمام ارزش یک رییس جمهور است.
آقای قزونی نظر شما درباره همین اقای روحانی که سال 82 وطن را به فیشل وجک استراو فروخت چیست ؟
دین چه میگوید اینجا؟
آقای قزوینی شما یک عالم دینی هستیدومیدانید پیامبر عظیم الشان اسلام برای پایداری اسلام چه زجرهای جانی ومالی متحمل نشدند تا موفق به استقرار اسلام شدند...آیا در شریاط فعلی شمای روحانی ، نباید برایتان شرف ، از نان ارزش بیشتری داشته باشد وبرای اسلام کمی منصف تر  قضاوت کنید؟
آیا شما باید از رییس جمهوری حمایت کنید که شعار نان دارد یا از رییس جمهوری که نام مهدی فاطمه نام امام نام شهدا را تا قلب قلب کفر برد وفریاد زد؟
کدامیک آقای قزوینی؟؟؟کدام یک؟؟؟
درحالی که خود شما هم خوب میدانید ما تحریم هستیم وتحریم نیمی از درامد ارزی مارا کاهش داده ودر نقد کردن نیم دیگر هم مشکل داریم. آیا این کاهش ارز درکشور دلیلی بر افزایش قیمت ها نیست ؟پس بجای نکوهش دولتی که دین را زنده کرد همان دینی که به لطف دوستان دوم خردادی حسین فاطمه اش خشونت طلب نامیده شد ،تقدیر کن. یا لااقل تقدیر نمیکنی ، به صداقت رفتار کن ومنصف باش محض رضای خدا. که اگر توی روحانی مجتهد اینگونه باشی وای به حال من وامثال من.


92/6/3
4:0 ع

* گفتم برو به همه بگو ناتو پایـش را بگـذارد به سوریه منطقه منفجر خواهـد شد


اینها می خواستنـد به سوریـه حمله کنند تا راه را بـاز کننـد برای حمله به ایـران. به دبیـر کل گفتم برو به همه بگو ناتو پایـش را بگـذارد به سوریه منطقه منفجر خواهـد شد. انشاء الله اگر بتوانیم داخل سوریه و انقلاب های منطقه را خوب مدیریـت کنیم ، بعـد از 3 تا 5 سال آینده همه چیز به نفـع ایـران تمـام خـواهد شد  .

وقتی مناسبات عمومی جهان سست شود قاعدتاً این تاثیر درایـران هم اثر خواهد گذاشت. داخل کشور مشکلات و نارضایتی کم نیست ، در انتخابات 88 حدود 14 میلیون نفر به مخالفین که به این مشکلات پرداختند رای دادند ، ما هم همان حرفها را می زدیم اما مردم احساس کردند که آنها صداقت ندارند. هنر این دولت این بود که این انتقادات را در چارچوب نظام و ارزشها و انقلاب مطرح کرد ؛ این اعتقاد ماست این انقلاب ظرفیت پاسخگویی به همه نیازهای مردم را دارد  .

*
 6 ماه قبل از انتخابات به وزیر اطلاعات هشدار دادم که اینها قصد براندازی دارند ؛ گفتند خبری نیست/ گفتم دو نفر از معاونین وزارت اطلاعات با جریان فتنه همراهی می کنند، گفت من تکلیف خودم را از جای دیگری می گیـرم!

قبل از انتخابات 88 از طریق بچـه های حزب اللهی که در ستادهایشان بـودند متوجـه شدم که جریانی بسیار پیچیده برای براندازی سازماندهی می کند ، آنها خانه های تیمی و موتور و حتی اسلحه آماده کرده بودند. 6 ماه قبل از انتخابات به وزیر اطلاعات هشدار دادم که اینها قصد براندازی دارند ؛ گفتند خبری نیست. 3 ماه بعد گفتم دو نفر از معاونین وزارت اطلاعات با جریان فتنه همراهی می کنند. گفتم این دو معاون را بردارید : گفت من تکلیف خودم را از جای دیگری می گیـرم! گفتم اگر زمان انتخـابات رسید و براندازی اتفاق افتاد، جواب خدا و شهدا را چه می دهید؟

….. چند بار به آقای اژه ای گفتم ؛ عوض اینکه تمام انرژی را آنطرف بگذارند آمدند روی ما کار کردند بعد هم دیدید که آقای موسوی پنجشنبه قبل از انتخابات در مصاحبه با تایمز گفته بود که انتخابات فقط برای ما یک مرحله است چه ببریم چـه ببازیم در خیابانیم. برنامه بر این بود که جلوی هر وزارت را 500 نفر بگیرندو وزارتخانه را اشغال کنند و سپـس مجلس را تعطیل کنند و سپس به سمت بیت رهبری بروند.

*به رهبری گفتم در مناظره ها انتحاری می‌زنم


بعد از ایـن که محضـر رهبـری عزیز رسیـدم به ایشان گفتم آقا انشاء الله رای ما بیشتراست ، انقلاب برنده است و ما پیروز انتخابات هستیم. آقـا فـرمودند : چطـور این حرف را می زنید؟! گفتم چون در متن مردم هستم. گفتند : این حرف قابل قبول نیست ؛ مـن هم در متن مردم هستم. گفتـم مردم برای شما حریم قائل می شوند ، شما مثل پدر هستید ولی من مثل برادر و داداش ، مـردم با ما رودرواسی ندارند مـردم راحت به ما میگویند داش محمـود! شما ناراحت نیاشید تازه مناظراها هم هست انتحـاری می زنم به خـط! آقا فرمودنـد : بسیار خوب ولی مواظب باشید تند نشوید. گفتم چشم. دیدید که دو ، سه تا کلمه بیشتر نگفتـم این همـه سروصـدا شد.

*84 به من گفتند برو کنار 1 درصد بیشتر رای نداری/ در کابینه اول اگر بعضی ها را نمی آوردم دولت را از همان اول ریشه کن می‌کردند


به گزارش نکات پرس احمدی نژاد در جمع حامیان خود ادامه داد: البته ماجرا تمام نشد ؛ جریانی که از اول با انقلاب صادق نبـودند ، از ابتدا دنبال پست و مقام بودند با جریان براندازی همراه شدند. در انتخابات سال 84 به من گفتند برو کنار، گفتم چـرا؟ گفتند تو یک درصد بیشتر رأی نداری، گفتم که من جوان هستم، کلی آرزو دارم، مگر یک درصد رای ندارم، برای شما که با این یک درصدمشکلی ایجاد نمی شود بگذارید شرکت کنم تا دلم خوش باشد. کار به جایی رسیده بود که گفتند اگر کنار نروی کاری می کنیم که در این مملکت نتوانی زندگی کنی. بعد از انتخابات 84 با سایر کاندیدهای اصول گرا دیدار داشتم و گفتم هـرکس طرح و برنامه و نیرویی دارد به من معرفی کند ، یکی از آنها (قالیباف) که بعدا به مجموعه دیگری رفت گفت من نه طـرح دارم و نه نیرو. ولی با این وجود از بیست و یک نفر اعضای کابینه اول ، یازده نفر از کسانی بودند که در لیسـت آنها بودند که بخاطر همین موضوع از طرف حامیان و دوستان راجـع به خیلی ها مورد اعتراض قرار گرفتم اما بدانید اگر آنها را در کابینه نمی آوردم همان اول دولت نهم ریشه کن می کردند و کسی هم نمی فهمیـد حرفهای دولت چیست.

قبل از انتخابـات 88 خبرـ دارم جلسه ای با هم داشتند گفته بودند : اگر این دولت دوبـاره رأی بیـاورد، ما دیگر نمی توانیم در این مملکـت کـاری انجام بدهیم. اگر یک بار دیگر رای بیاورد قائله حزب و حزب بازی را جمع می کند. غرب هم نـظرش این بود اگر این دولت رای بیاورد مناسبات جهانی بهم می خورد ؛ به همین خاطر با تمام وجود به صحنـه آمدند و جریان مخالف کمک کردند . حتی یکی از این آقایان به ظـاهر اصـول گرا نامه نوشته بود به رهبری که فـلانی (موسـوی) چون رأی می آورد ، باید خودمان رابرای کار کردن با آنها آماده کنیم.


*تهمت تخلف مالی و ماجرا کردان سناریو انها برای انتخابات بود


تخلف 1 میلیاردی دولت که قبل از انتخابات مطرح کردند و بعد مشخص شد دروغ بود، بسـاطی که سر مرحوم کردان درست کردند همه اش از ابتدا یک سناریوی طراحی شده جهت انتخابات بود تا ما را تخریب کنند.

برخی خودشان را آماده تبریک به طرف مقابل (موسوی) کرده بودند. اینها خودشان تمام حیثیتشان از جریان اصولگرا بود تبریک به نامزد اصلاح طلبان می گفتند و گول آنها را خوردند. وقتی 10 درصد از صندوقهای تهران را بازشماری کردند، رأی من 8 هزارتا بیشتر شد که تصمیم گرفتند بازشماری را ادامه ندهنـد چرا که در کـل کشـور اگـر این کـار را میکردند ، حدود700 - 800 هزار تا به آرای من اضافه می شد.چون تهران نمونه آماری خوبی برای کل کشور است.

*وزارت اطلاعات بجای توجه به براندازان روی دولت تمرکز کرد


بعد از انتخابات حدود 300 خانه تیمی سازماندهی شده کشف شد که در برخی از آنها اسلحه وجود داشت اما وزارت اطلاعـات از اینها غفلت کرد به جای اینکه روی براندازان تمرکز کند ، روی دولت و تیم دولت تمرکز کردند.

بعد از انتخابات 88 در سفر به سازمان ملل اعتقاد آنها این بود که احتمالا به دلیل حوادث داخلی و جوی که بر علیه ما شروع کردند ، ما در موضع انفعال قرار داریم. اما ما از موضع قدرت رفتیم و تندتر از قبل هم عمل کردیم. کدام یک از مدعیان ولایت جرأت داشتند آن طرف مرز اینگونه حرف بزنند؟ تا می روند آن طرف مرز محافظه کار می شوند.

از قبل برای ما روشن بود که از روز بعد از انتخابـات شروع می کنند برای انتخابات ریاست جمهوری آینده کار کردن. چون دور آخر دولت بود، برخی بجای اینکه همکاری کنند از فردای انتخـابات، موضوع انتخابات ریاست جمهوری بعدی در کارگروههایشان قرار دادند و چون می دانستند دولت محبوب است و رأی می آورد ، بـرای تخریب دولت برنامه ریزی کردند و اتهامات عجیب و غریب به دولت زدند. برنامه ریزی کرده اند و به مانعی بزرگ رسیده اند که ارتباط دولت با مردم است. خطی که در امتداد کار دولت ترسیم می شود به آنها نمی رسد. جلسات گوناگون گذاشتند تا جایگاه دولت را در افکار عمومی له کنند و دگرگون نمایند ؛ گفتند اگر خودمان را نمی توانیم بالا بکشیم دولـت را پایین می کشیم.

  

92/6/3
3:14 ع

امروز با اتمام دوره ی ریاست جمهوری احمدی نژاد،انگار هنوز از قدرت گرفتن احمدی نژاد ترس دارند!

نکات پرس-حمید مشایخی راد/ رئیس جمهور سابق کشورمان ، جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد از معدود روسای جمهوری هستند که در ایران و بلکه جهان، بعد از اتمام دوره ی ریاست جمهوری شان هم، دشمنان و تخریب کنندگان سرسختی دارند. هشت سال پیش با شروع ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد، تمام آنهایی که با آمدن ایشان دچار ضرر و زیانی شده بودند و امتیازی از آنها سلب شده بود، جدا از حزب و طیف و دسته ی سیاسی شان، دست به دست هم داده و بر ضد احمدی نژاد قیام کردند. گویا در زیر پا گذاشتن احمدی نژادی که به تعبیر مقام معظم رهبری ارزش های انقلاب اسلامی را زنده کرده بود، هیچ اختلافی نداشتند! از کارشکنی های جزئی در سیاست، اقتصاد و فرهنگ گرفته تا کارشکنی ها و سنگ اندازی های بزرگ در عرصه ی های مختلف که نه تنها احمدی نژاد و دولتش را با چالش های جدی روبرو کرد بلکه گاها کشور را به لبه ی پرتگاه برد. شاید اگر احمدی نژاد طرف مقابل میرحسین موسوی در سال 88 نبود، ادعای تقلب و زیر بازی زدنی هم وجود نداشت. انگار خیلی سخت بود که بعد از چهار سال زحمت کشیدن و هزینه برای زدن رئیس جمهور قانونی کشور و تخریب وی در افکار عمومی،استفاده از بیت المال برای تبلیغات سیاسی خود و تخریب رئیس جمهور کشور، احمدی نژاد محبوب تر و مقتدرتر از همیشه پا میدان گذاشته و با رای بی نظیر 25 میلیونی ملت ایران، به ریاست جمهوری انتخاب شود.

 

 

اما تخریب رئیس جمهوری که بدعت مردمی بودن و خدمت بی منت را از خود بجای گذاشت، تنها مختص به زمان ریاست جمهوری اش نبود. امروز با اتمام دوره ی ریاست جمهوری احمدی نژاد،انگار هنوز از قدرت گرفتن احمدی نژاد ترس دارند! آنهایی که در زمان ریاست جمهوری ایشان دم از قانون گریزی احمدی نژاد می زدند، خود در کمال وقاحت، مصوبات دولت احمدی نژاد را خارج از چارچوب قانون لغو کرده و بعد از آن هم تهدید به لغو تمام مصوباتی می کنند که در دوره ی انتقال به تصویب دولت رسیده است. گویا کینه ها و بغض های مانده در دل افراد، نه تنها باید بر سر احمدی نژاد و دولتش خالی شود، بلکه نباید ملتی که در این 8 سال به احمدی نژاد رای داده و همواره از او حمایت و استقبال می کردند هم از این کینه ها در امان باشند. 

 

اما همیشه آنهایی دشمنی می کنند که کوچک و حقیر هستند، آنهایی که از روح بزرگ و اخلاق نمونه ای برخوردارند، انرژی خودشان را در دشمنی با دیگران به هدر نمی دهند، این افراد با تکیه بر ارزش های انسانی، با دیگران و حتی مخالفان خود برخورد می کنند. آنها تنها به دنبال ایجاد محبت و دوستی و خدمت به خلق خداوند هستند. اما جریان مقابلی که در این 8 سال آنچنان تو دهنی از ملت و رای بی نظیر آنها خورده است که حال عرصه ی خالی را، میدانی نه برای مبارزه بلکه برای نامردی کردن و از پشت خنجر زدن یافته است. شاید دکتر احمدی نژاد جزو معدود روسای جمهوری است که بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری، از دست تخریب ها و تهدید ها در امان نیست. گویا احمدی نژاد که به تعبیر مقام معظم رهبری ارزش های انقلاب را سر دست گرفت و به آنها افتخار کرد باید تاوان ولایتمداری و ارزش مداری اش را بدهد. 

 

آنهایی که چشم دیدن خدمت بی منت احمدی نژاد را در 8 سال گذشته نداشتند و از هر فرصتی برای تخریب این خدمات استفاده می کردند، گویا تحمل ادامه ی این خدمات را ندارند. این افراد تمام وقت به وسیله ی رسانه های خود از جریان احمدی نژاد با عنوان "افراطی گری" و "تندروی" سخن می گویند و در حال زمینه سازی توهین ها و تهمت های بزرگتر هستند. گویا از نظر این افراد که خود را جریان اصیل انقلاب اسلامی و یار و یاور امام (ره) می دانند، انقلابی گری و پایبندی به ارزش های انقلاب حضرت روح الله(ره) افراطی گری و تندوری تلقی می شود!. 

این جریان مخالف، در تازه ترین سناریوی خود به جهت ترس و واهمه از ادامه ی فعالیت احمدی نژاد و حلقه ی طرفداران و حامیان دولت در محیطی دیگر، اهرم های فشار را آماده کرده تا بتوانند راه اندازی دانشگاه را به تعویق بیاندازند. آنها فکر می کنند فردی که رئیس جمهوری را نه آقایی بر مردم بلکه نوکری ملت می داند و خدمت بی منت به خلق را جزو وظایف شرعی خود می پندارد، با راه اندازی دانشگاهی علمی، به دنبال تشکیل حزب و دسته ی سیاسی است. گویا این آقایان مصداق همان ضرب المثلی هستند که می گوید: کافر همه را به کیش خود پندارد!. این عناصر تندروی سیاسی به ظاهر معتدل! با حمله به دانشگاه ایرانیان آن را غیر قانونی دانسته و هدف از تشکیل این دانشگاه را سیاسی کاری و استفاده حزبی اعلام کردند.

عده ای دیگر وقتی با زحمت فراوان نتوانستند ایرادی حقوقی به دانشگاه وارد کنند، آن را غیر اخلاقی و استفاده از رانت عنوان کردند.گویا از ترس فعالیت محمود احمدی نژاد و رجعت دوباره احمدی نژاد از فضای فرهنگی و دانشگاهی به فضای سیاسی و آجر شدن دوباره ی نان عده ای، رانت خواری های خودشان را فراموش کرده اند که چه دانشگاه ها و بانک هایی را با پول های باد آورده تاسیس کردند. حالا دانشگاهی که شماره حسابش از تلویزیون به جهت دریافت کمکی مردم اعلام می شود را غیر اخلاقی و مصداق استفاده از رانت می دانند. آنها با این حرف توهین بزرگی را هم متوجه شورای عالی انقلاب فرهنگی کردند که بر صدور مجوز دانشگاه ایرانیان، نظارت کامل داشته است.

عده ای دیگر در ظاهر با خونسردی و اعتقاد کامل به گفته خود، تشکیل دانشگاه ایرانیان را شوخی می دانند و می گویند که تشکیل این دانشگاه غیر قابل اجرا و غیر عملی خواهد بود و پس از مدتی فراموش خواهد شد. و مردم هم به این دانشگاه رغبتی نشان نخواهند داد! گویا این افراد در حین تخریب ها می خواهند افکار عمومی را هم به وسیله ی شانتاژ رسانه ای با خود همراه کنند. اما انگار خبر واریز صد و شصت میلیون ریال به وسیله ی مبالغ جزئی و از مناطق محروم در دو هفته به حساب دانشگاه ایرانیان را نشنیده اند!. از این افراد باید پرسید که اگر تشکیل دانشگاه ایرانیان را شوخی می دانید پس نگرانی هایتان برای چیست؟ گویا انقدر نگران هستید که حاضرید تمام صقحات سایت ها ، روزنامه ها ، و هفته نامه های خود را صرف زدن این دانشگاه کنید ؟


  

92/6/3
3:0 ع

*دسترسی به انـرژی اتـمی یعنی شکسـت200 سـال شـعار استـعمـار علیـه دیـن


اما چند نکتـه پیرامـون مسائل و شرایـط جهـان : یک کتابی قبـل از انقـلاب چـاپ شـد به نام « تاریخ 30 ساله» یک کمونیست نوشت که قبل از انقلاب اعدام شد می گوید: « اگر امام خمینی رحمـت الله علیـه کوچکترین فرصتی پیدا کند تمام جهان را تغییر می دهد، و انقـلابی پیدا خـواهد شـد که دنیـا را خواهد گرفت» جایگاه ایران جایگاه بزرگی در تحـول عظیـم جهـانی است. به خاطـر همین می خواهنـد نگـذارند ایران ذره ای فضـا پیـدا کند. خـوب ما در کشور در دوره اول که دوران جنـگ است مشغول به جنگ بودیم. در دوران دوم با شعـارهای تنش زدایی و گفتگو و …. هرچندکه این شعارها خـوب است ولی چـون آنـها از مـوضع ضـعف وارد شـدند در نتیجـه کار معکـوس شد ، و هرروز عقـب نشینی کردیم ، همین دسترسی ایـران به انـرژی اتـمی یعنی شکسـت 150 سـال 200 سـال شـعار استـعمـار علیـه دیـن ، یعنی اگـر مـا توجـه داشتـه می توانیـم معادلات جهـان را بهم بزنیم .



وقتی ایستـادیم در دنیـا روی اصول ، دیدید چه اتفـاقی در دنیا افتاد. اینـها کلـک زدند ؛ استعمار گران با بحث نظم نوین جهانی می خواهند مدلی بدلی از حکومت امام عصر (عج) را به بشریت نشان دهند ، که الحمدلله با استواری بر مواضع این در حال فروپاشی است. در سفراخیر به سازمان ملل در جمع اقتصاددانان و بزرگان اقتصادی آمریکا که نزدیک به بیست و چند نفر بودند خودشان می گفتند : ما دیگر از مـواضع آمریکا دفاع نمی کنیم. این برای من خیلی جالب بود که برای اولین باراقتصاددانان از سیاست های اقتصادی دولتشـان دفاع نمی کردند. آنجا به آنها گفتم : که مردم این وضعیت را تحمل نخواهند کرد و به زودی علیه نظام سـرمایه داری قیام می کنند و به آنها توصیه کردم که قبل از اینکه وضع به شورش برسد خودتان اصلاح کنید و مسائل را مدیریت کنید تا از بین نروید. گفتم ما داریم به شما خبر می دهیم از سرِ دشمنی نیست بلکه از سر دوستی است. امروز در شرایط حساسی هستیم ؛ غـرب تمام قوای خود را بسیج کرده که بزند و کار را تمام کند ، مثل روز روشن است که ناتو برای حمله به ایـران له له می زند. مثل روز روشن است که اگر اتفاقاتی که اطراف رژیم صهیونستـی محقق بشود ؛ تمـام حـرکت ها به سمـت ایـران خواهد شد. شرایط عادی نیست ، داریم به لحظـه برخورد نهایی نزدیک می شویم ؛ البته این برخورد الزاما برخورد نظامی نیست و ممکن است برخوردسیاسی و… باشد. داریم به نقطـه اوج می رسیم ، اگر غفلت کنیم ضربـه ای خواهیـم خورد که تا 500 سال نتوانیم بلنـد شویم. در لیبی چه شد؟ کار دست چه کسانی افتاد؟ ما از قبل گفتیم و چقـدر سرو صدا راه انداختند و انشاء الله تحلیلمان در آینده روشن می شود که آمریکا فهمید که اگر این انقلاب ها را جلو نیندازند دیگر نمی توانند در منطقه حضور داشته باشند


  

92/6/3
2:40 ع

* ایستادن بر مسیرر اسلام ناب و بر ولایت به این سادگی ها نیست
نکته اول : ایستـادن بر خط مستقیم الهی بر عدالت ، برتوحید ، بر اسلام ناب و بر ولایت به این سادگی ها که بعضی گفتگو می کنند نیست . اینکـه ولایـت را طـوری بگویند که چهار تا بچه چهارم و پنجم ابتدایی هم متوجه شوند، این همه مشکلات د ر طول تاریخ ایجاد نمی شد. دشوارتریـن کار حرکت در مسیر حق و در مرز حق است.اگردرک وعمق مسایل به این سـادگی بود این همه انحراف درطول تاریـخ بشـری اتفاق نمی افتـاد. اگـر فهم مسـایل به این سادگی بود که کسی گمـراه نمی شـد. اگردرک ولایـت به این سـادگی بود این همه پیامبـر و امـام نباید می آمـدند. همین شهادت یازده امام ، شهادت حضرت زهـرا سلام الله علیهـا نشانه گمراهی است. شهادت شهیـد بهشتی نمـونه گمراهی بشر است


برای حفظ انقلاب60 درصد از حرف هایم را اصلا نمی توانم بگویم


نکته دوم : اگر کسی در چنین موضع خدمتی قرار گیـرد که من قرار گــرفته ام ، شاید حدود 10 درصـد از حرفهایش را بتواند بزند ، حدود 25 درصدش را شاید بتواند بعد از تمام شدن مسئولیت در آینده بگوید و حدود 60 درصـدش را هـرگز نمی تواند بگوید ، چون مصالح بالاتری هست ، برای اینکه راه بماند ، برای اینکه انقلاب حفظ شود. ما کـه نیامده ایم فقط خودمان را حفظ کنیم ، آمده ایم که پرچم، عزت ایران اسلامی، این نظام بماند. می گویند منحـرف شـده ای ، اگر انحراف این است که مخالفـان دولـت می گویند ، ما از اول هم منحـرف بودیم و گفتیم که این معـادلات را قبول نداریم! سال 83 یکی از همین آقایان آمد و تحلیلی کرد و گفت برای ریاست جمهوری ما به آقای دیگری فکر می کردیم – همین آقایی که در استیضاح وزیر اقتصاد خیلی جوش میزد که من ترسیدم قلبش بایستد – دیدیم او نمی تواند ، تو آماده ای؟ گفتم متوجه ابعاد و تبعات حرفی که میزنی هستی؟ اگر یک نفر مثل من از متن پابرهنه ها جامعه بیاید رییس جمهور شود یک انقلاب دوباره است، بساط اشرافی گری و شاهنشاهی و خانواده تباری و بچـاپ بچـاپ را جمع می کنـم ، تو تحـمل داری؟! من بیایم پنهان کاری ندارم، سیاسی کاری ندارم بدان اگر همه دنیا بر علیـه ما باشنـد ذره ای کوتاه نخواهیم آمد. در سفر به استان خراسان جنوبی دوستان تشریفات روستای محرومی را انتخاب کردند، سرزده به روستا رفتم ، وقتی رسیدم به خـدا قسم می خواستم زمیـن دهان بـاز کند و بـروم زیر زمیـن، ما مسئولیم و این همه فقر، این همه محرومیت ؟! عده ای دارند منفجـر می شوند از بس که خورده اند و … فراموش نکرده اید سال 83 را که کسی جرات دفاع از شهدا و دفاع مقدس را نداشت و در تریبون رسمی می گفتنـد دوران امـام تمـام شده و به مـوزه تاریخ پیوسته ، کسی هم چیزی نگفت! گفتم من بیایم می ایستم روی مرز حـق و کـوتاه نخـواهم آمد.


92/6/3
2:4 ع

اینکه پیروزی حسن روحانی در انتخابات نتیجه تاثیرگزاری تحریم ها بود هیچ شکی دران نیست.بهرحال ظرفیت نیمی از ملت مقابل تحریم ها همین بود و جای نقدی هم نیست.
اما اینکه دل خوش به این باشیم که انتخاب حسن روحانی میتواند تحریم ها را برطرف کنید خیال باطلیست که متاسفانه باعث  بوجود آمدن دل خوشی های بی پایه واساس در بین بعضی از مردم شده است.
بهتر از ما خود آمرکایی ها هستند که میدانند پیروزی حسن روحانی درانتخابات یعنی موفقیت تحریم ها حتی به صورت حداقلی .
تعدا زیادی مقاله درروزنامه های آمریکایی (سرچ در اینترنت) منتشر شده با نویسندگی مشاوران ارشد حوزه سیاست خارجی آمریکا ومیز ایران ، که نشان میدهد دیدگاه آمریکایی ها درحال حاضر درباره ایران وتحریم ها به این  صورت است:
1) انتخاب  حسن روحانی نتیجه تاثیرات تحریم ها بود
2)درصورتی که شواهد از تاثیر گزاری تحریم ها حکایت دارد ، چرا باید تحریم ها لغو شود؟
3)در این شرایط که شاهد اثر گزاری تحریم ها هستیم باید طرف ایرانی  را وادار به مذاکره ودادن امتیاز کنیم.
4)میشود در بازه زمانی مشخصی ، بعضی چیزهایی که خیلی اثر گزار نیستند به عنوان امتیاز به ایران داد
دوستان این 4 مورد حرف بنده نیست. حرف های مشاوران ارشد سیاست خارجی امریکاست.
باتوجه به این موارد آیا بهتر نیست دراین شرایط بدون دل خوش کردن های بچگانه به انتخاب حسن روحانی ولغو تحریم ها ، به طور جدی وقاطعانه به فرمان رهبری درباره اقتصاد مقاومتی عمل کنیم؟
قضاوت باشما


92/5/30
2:58 ع

به هر آماری نگاه می کنیم ، میبینیم که دولت دکتر احمدی نژاد فوق العاده بوده ودرهمه زمینه ها از دول قبل خود بسیار بهتر عمل کرده  است. امروز به هرکجای کشور پا میگذاری کشور را یک کارگاه میبینی که درحال ساخت وساز است.......
اما یک سوال بی جواب اینجا وجود دارد که چرا پس موفق ترین دولت ، ناموفق ترین قلمداد میشود؟
در حال حاضر یعنی همین امروز 30 مرداد که این مطلب مینویسم باز هم مثل هشت سال گذشته ، حمله های تخریب کننده کینه وار، علیه دکتر احمدی نژاد به صورت ساماندهی در حال انجام است .چرا؟
شاید مشکل بزرگ در دوسال منتهی دولت احمدی نژاد گرانی بود.قبول . اما آیا ریشه گرانی ها فقط شخص وبرنامه دولت ایشان بود؟
آیا ایشان که دولتش از نظر سطح سواد دررتبه اول در طول تاریخ این مملکت قرار دارند از دادن برنامه عاجز بودند؟
قطعا جواب سوال ها منفی است .

جواب  سوال ها راباید در تخریب ایشان به دلیل شکستن حلقه مدیرتی کشور دانست.
وقتی عضو راست سنتی ، عضو چپ رادیکال -عضو کارگزارن لیبرال نباشی  باید هم شاهد تخریب باشی...
احمدی نژاد یک جرم دیگر هم داشت:
هشت سال دولت خاتمی کوشید بوسیله --حلقه کیان--نام  ویاد امام وشهدا را از کشور پاک کند ،اما دولت احمدی نژاد دستاورد دولت خاتمی دراین زمینه را به باد داد ودوباره یادونام امام وشهدا زنده شد دراین کشور....واین اصلی ترین دلیل دشمنی با احمدی نزاد است.......
امروز وقتی دکتر را میبینم به خودم میگویم خوش به حال شهید رجایی که شهید شد و گرنه ایشان امروز یزید زمان بود درنزد این مسوولان اشراف و آقا زاده هایشان ومردمی که چشم بسته اسیر تبلیغات مسموم حزب های وطنی شده اند.....
///////////////
یک مطلب هم درمورد گرانی ها در دوسال اخیر بنویسم.......
درامد ارزی کشور  سالانه بالای صد میلیارد دلار بود.......
درسال 1391 بخاطر به اوج رسیدن تحریم ها درآمد به 50 میلیارد دلار کاهش یافت...به نظر شما کاهش 50 درصدی ارز درکشور چه تبعاتی دارد؟
قطعا باعث تشنج دربازار میشود..پس نمیتوان دولت را مقصر کرد
یک اصل اقتصادی میگوید : کمبود یک کالا دربازار منتج به افزایش آن میشود
واین درباره ارز که قیمت پایه متاسفانه برای همه محصولات است اتفاق افتاد...ودرنتیجه قیمت کالا وخدمات افزایش یافت.
اگر انصافی باشد که نیست نباید به دولتی که دراکثر زمینه ها عالی کارکرد اینقدر انتقاد وقیحانه داشته باشیم.
متاسفانه مردم ما فراموش کرده اند همین کارگزارانی که امروز در دولت شیخ حسن روحانی کلید امور به دست گرفته اند همان هایی هستند که نتیجه رفتارشان در دولت های کارگزاران باعث نزاع های خیابانی مردم ونیروهای انتظامی شد .
یاعلی


پیام رسان

+ سلام

مشخصات مدیر وبلاگ
 
من[45]
 

ای پیک راستان خبر یار ما بگو....احوال گل به بلبل دستان سرا بگو.....ما محرمان خلوت انسیم غم مخور.....با یار آشنا سخن آشنا بگو.....برهم چو میزدآن سر زلفین مشکبار.....با ما سر چه داشت زبهر خدا بگو.....آن کس که منع ما زخرابات می کند.....گو درحضورپیر من این ماجرا بگو.....گردیگرت برآن دردولت گذربود.....بعداز ادی خدمت وعرض دعا بگو.....هرچندما بدیم تو مارابدان مگیر.....شاهانه ماجرای گناه گدا بگو....بر این فقیر نامه آن محتشم بخوان.....با این گدا حکایت آن پادشاه بگو.....جان ها ز دام زلف چو بر خاک می فشاند....بر آن غریب ما چه گذشت ای صبا بگو.....جان پرور است قصه ارباب معرفت.....رمزی برو بپرس حدیثی بیا بگو


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
ریاست جمهوری ، احمدی نژاد ، حسن روحانی ، انتخابات ، شعر ، هاشمی ، روحانی ، رییس جمهور ، دکتر جلیلی ، مسکن مهر ، سعید جلیلی ، سند ، سوریه ، رهبری ، دولت تدبیر ، دکترجلیلی ، تورم ، پناهیان ، آمریکا ، ایران و آمریکا ، کابینه روحانی ، کاندید اصلح ، هاشمی رفسنجانی ، سیاست خارجی ، رییس مجلس ، شورای نگهبان ، شیخ حسن روحانی ، فیس بوک ، قانون ، قانون شکنی از نوع تدبیر وامید ، قرآن درباره مردم ایران چه می فرماید ؟ ، قرارداد سعدآباد ، قضیه زمین 700هکتاری ، قلب ، قوه قضاییه ، گفتمان انقلاب اسلامی ، لاریجانی ، لغو تحریم ها ، متن نامه مجتبی زارعی ، مجلس ، محلاتی ، محمدجوادظریف ، محمدرضا ، محمدگلریز ، مخابرات ، مدارک ، مدیران اتوبوسی دولت تدبیر وامید روحانی ، مرا زیاد خود نبر ، مرگ بر ، مرگ برامریکا ، مرگ شاه‌کلید مفاسد نفتی ، مرگ هوگوچاوز ، مسعود ده‌نمکی ، شیخ طیب واحمدی نژاد ، شیعه وسنی ، صدا وسیما ، صداقت ، صداوسیما ، صدراسلام ، صهیونیسم ، صوت ، ضرغامی ، ظریف ، عزت ضرغامی ، علم الهدی ، علی مطهری ، علیخانی ، عید غدیرخم ، عکس/ قسم دادن جلیلی به قرآن ، غروی ، غصه هایی که این روزها سنگینی می کنند ، فائزه هاشمی ، فاطمه زهرا ، فتنه 88 ، فرق احمدی نژاد با ظریف ، فرق دیپلماسی احمدی نژاد و ظریف ، زندان توحید ، زنگنه ، سادگی ، سال نو مبارک باد ، سانسور سخنان امام جمعه در صدا وسیما ، سایت اصلاح‌طلب فرارو ، سایت مشرق ، سپاه ، ستارخان ، سخنان روحانی واوباما درسازمان ملل ، سخنان شنیدنی استاد عباسی در نقد توافقنامه ژنو ، سخنرانی ، سخنرانی موج‎ساز در دانشگاه‎کلمبیا کجا ، سران فتنه ، سعید تاجیک ، سیاسی ، سیدمحمد بهشتی رئیس سابق بنیاد فارابی ، سیستان و بلوچستان ، شاعر ، شبکه دوم ، شبکه ولایت ، شریعتمداری ، دکتر حسین راغفر ، دکتر محمود احمدی نژاد ، رییس جمهور ونزوئلا ، روزنامه بهار ، روزنامه های زنجیره ایی ، روزنامه وطن امروز ، رونق اقتصاد ، روی سخن رهبری با کیست؟ ، رویکرد مبتذل در دیپلماسی‎عمومی ، هاله نور ، هراس تلویزیون ، هشت کاندید ریاست جمهوری ، هنرمند ارزشی وغیر ارزشی ، هوگوچاوز ، هولوکاست ، واردات بنزین وحماسه اقتصادی ، واکنش احمدی مقدم به فیس بوک بازی مقامات دولت تدبیر وامید ، واکنش کیهان به دیدار روحانی و اوباما ، واکنش‌ها چه بود‌؟! ، وزارت دفاع ، وزرا ، وزرای روحانی ، وزرای کابینه ، وزرای کشور ، وزیر نفت ، وزیر ورزش وجوانان ، وزیرفن آوری اطلاعات ، وعده های انتخاباتی ، وعده های حسن روحانی ، وعده های روحانی ، وعده های رییس جمهور ، وقتی تو بانویت را ، وهابیت ، یاران قالیباف ، یارانه ، کابینه ، مشایی ، مصاحبه بسیار خواندی محمد کوثری با نکات پرس ، مصباح یزدی ، مصر ، من روحانی هستم ، مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ، مناظره های ریاست جمهوری ، مهدویت ، مهدی پرویز شاعر جوان انقلاب درگذشت ، می‌گوید ، نادرطالب زاده ، نامه ، نامه خاتمی به آمریکا ، نخبه ، نصب عکس مهاجرانی ، نطق انقلابی سلیمانی ، نطق تاریخی زاکانی در انتقاد از فساد مالی گسترده در دوران مدیریت ، نطق رسایی در مجلس ، نعیمه اشراقی ، نمایندگان ، نماینده مجلس ، نماینده مجلس شورای اسلامی ، نماینده مشهد ، نهاوندیان ، کاندید ریاست جمهوری ، کاندیداها ، کد آهنگ همراه اول ...امام خامنه ایی ، کدخدا ، کریم قدوسی ، کریمی قدوسی ، کفش ملی ، کمیته صیانت از منافع ایران ، کوچه ، کیهان ، سعید جلیی ، سعید مرتضوی ، سلاح شیمیایی ، شعر الهام یاوری در اقتفای مطروحه رهبر انقلاب ، شلدون آدلسون ، شهادت مرزبانان ناجا ، شهریار زرشناس ، کار شما نیست آقای روحانی ، کاریکاتور: کف قیمت خودرو ، کامل سخنرانی ، سیاست ، این ملت سلحشور کی تن دهد به تسلیم؟ ، اینترنت ، ب اثبات نقش 40درصدی مسکن مهر در تورم ، باراک اوباما ، برای اولین بار از ، برای تخریب احمدی‌نژاد ، برای دیپلماتی که انقلابی بود/ جلیلی؛ «نخ تسبیح» نیروهای انقلابی ، برای عاملی لاریجانی ، برخورد دوگانه ، به احمدی نژاد ، به افسران ، به دکتر ، به رئیس ، به سراغ تو شبی می آیم ،می آیم ، به مناسبت ، به یک “نیوز? ، بودجه 93 ، بیست وسی ، پاداش چندصد میلیونی ، پاسخگویی احمدی نژاد به شبهات ، پدرشهید احمدی روشن ، آمریکا چه گفتند؟! ، آن نبود ، این هم نیست ، آیا احمدی‌نژاد به آمریکا پیشنهاد مذاکره داد ، آیت الله قزوینی ، اتاق جنتی وزیر ارشاد ، اتفاقات مجلس ، احرازصلاحیت ، 1 ، 90 روز از برنامه 100 روزه معیشت گذشت ، http://ahmadinejad.ir/fa/ ، آخوندی ، آرماگدون ، آزادی بیان ، آقا تهرانی ، آقای روحانی قانون در دولت شما مگر معنیش همان قانون زمان دولت قبل ، احمدی نژاد بدون روتوش آمد ، احمدی نژاد و رفتگر شهرداری ، احمدی نژاد وبرخوردش با دولت روحانی ، ادبیات احمدی نژاد ، ادبیات روحانی ، ارائه نشد! ، از دو رییس جمهور ، از موج رجعت ، استاد رحیم پور ، استاد طاهر زاده ، استاندار ایلام ، استقبال از جلیلی ، استقبال تاریخی از جلیلی دراصفهان ، استقبال مردمی ، اسراییل ، اسفندیار قره‌باغی ، اشتغال ، اصفهان ، اصلا چرا انقلاب کردیم؟ ، اصلاحات ، اصلاحیه بودجه ، اطلاعات ، اعتدال ، افزایش قیمت ها ، افسانه هولوکاست ، افشا گری های دیپلمات اسبق ج ا ایران ، اقتصاد ، اقتصاد مقاومتی ، امام جمعه مشهد ، امام حسین ، امنیتی ، امیر محبیان ، پی گیری اخبار مربوط به احمدی نژاد ، پیام ، پیام تبریکی که دنیا را مشغول خود کرده است ، پیشکسوت موسیقی کلاسیک ، تایید هلوکاست ، تحلیلی زیبا درباره علی مطهری ، تخریب جلیلی ، تخریب دولت قبل؛شاخص‌ترین محور سخنان هاشمی ، تخریب قبر حجربن عدی الکندی ، تذکر ، ترکان ، تصویر نامه ای که عارف و معین تکذیبش کردند ، تعامل با دنیا ، تعهدات ایران به 5 ، تفاوت دو استقبال ، تقدیم به برادران مسلمان سومالی ، تلویزیون کدام بخش از خبر دیدار اوباما و نتایناهو را حذف کرد؟ ، تنش آفرینی هستند ، تنگ وتاریک ، تنهایی ، توئیتربازی با دختر پلوسی‎کجا ، تورمی ، توفیقی سرپرست وزارت علوم ، تیم کارآمدجلیلی ، جهادنکاح ، جوابی به هاشمی از طرف چامسکی ، جوانان متعهد ، جک استراو ، چی گفت ؟ ، حامد زمانی ، حامیان جلیلی ، انتخابات 92 ، انتخابات ریاست جمهوری ، انتشار فیلمی از تحریکات انصاری در فتنه 88 ، انتشار مجدد روزنامه‌های زنجیره‌ای ، انتقاد به مسکن مهر ، انجمن حجتیه ورییس دفتر ریاست جمهوری ، انسان ، اهل سنت ، ایران ، ایران -آمریکا-روحانی ، ایران اسلامی ، ایران بعد اسلام ، ایران قبل اسلام ، رئیس مجمع ، را تسلیت‌گفت ، را فتنه نمی‌دانم ، رای اعتماد ، رای مجلس اصول گرا به آقای زنگنه ، رحیمی ، رسایی ، دولت تدبیر وامید شیخ حسن روحانی ، دولت روحانی ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ