سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

92/5/30
2:25 ع

اینها را ببینید ، اینها چهار سال ، این همه تیتر توهین آمیزی است که به من و به دولت شده است ، تهمت هایی است که آن ها را تحمل کرده ایم.
شما در خیلی از سخنرانی هایتان بنده را به دیکتاتوری متهم کرده اید ، این دیکتاتوری است؟ کدام دیکتاتور هستیم؟ زمان آقای هاشمی هم همینطور بود که شما می گویید با هم مقایسه نکنیم ، اتفاقاً باید مقایسه کنیم ، زمان آقای هاشمی هم یک روزنامه منتقد بود من کاری به مواضع آن روزنامه ها ندارم ، شخص رئیس دولت بارها علیه آن روزنامه موضع گیری کرد تا بالاخره صدایش را انداخت.
در زمان آقای خاتمی هم که معلوم بود، کسی مگر می توانست یک کلمه انتقاد کند ، همان علمایی که جنابعالی می فرمایید ، یکی شان یک اظهار نظری می کرد ، کاریکاتورشان را می کشیدند که ما بعد از ملی شدن نفت دیگر نداشتیم که کسی علیه علما کاریکاتور بکشد.
سی تا تیتر؛ آقا توطئه علیه دولت ، پیام دوم خرداد را نفهمیدید ، ای وای خیانت شد، ضد رئیس جمهور و بالاخره خفه شان کردند.
برای مزید اطلاع جنابعالی در دانشگاه که هیچ وقت سابقه نداشته است یک دانشیار دانشگاه ما ، پژوهش گر نمونه کشور علیه سیاست های پژوهشی مقاله نوشت ، آنچنان مدیریت دانشگاه او را له کرد ،‌ توهین کرد ، یک عده ای را راه انداخت مرگ بر او ، مرگ بر او و اطلاعیه دادند ، نباید یادمان برود.
اینکه من می گویم آقای موسوی ،‌آقای هاشمی و آقای خاتمی ، حرف درستی است . شما سخنرانی دختر آقای هاشمی در جلسه ای که همسر شما و جناب آقای خاتمی هم حضور دارند ، (ببینید) ایشان قشنگ تشریح می کنند ، می گوید: دوره اصلاحات ادامه راه سازندگی است ، در این دولت آسیب دیده ما آقای موسوی را می خواهیم برای اینکه استمرار همان راه است.
یعنی اشرافیتی که جناب آقای هاشمی در این کشور پایه گذاری کرد، قرار است ادامه پیدا کند، الان نگرانید آقای موسوی ؟مردم هم می دانند،جنابعالی فرمودید افتخار می کنیم به حمایت آقای هاشمی ، معنای آن چیست؟ 
باور ما این است که صحنه گردان اصلی اصلاً آقای هاشمی است بالاخره ما می بینیم چه کسی رئیس ستاد انتخاباتی چه کسی است؟ اینها از کجا می روند جلسه می گذارند ،‌ارتباطاتشان را برقرار می کنند ؟ شما نفرمایید که ارتباطی نیست، اتفاقا ارتباطی است ، مگر می توانیم چشممان را ببندیم ، مگر ملت می تواند چشمش را ببندد ، این حلقه ها چه شده است؟  
تحمل مخالف ، در این دولت چه خبر است اینها فقط تیترهاست ، 320 هزار تیتر توهین آمیز علیه دولت ، ما نه یک روزنامه ای را بستیم،‌نه تهدید کردیم ، نه فشار آوردیم ، هنوز هم دارند می نویسند و به حمایت از شما ، علیه ما بدتر دارند می نویسند.
شما بحث های مختلفی را علیه این دولت مطرح کردید، ما می خواهیم مقایسه کنیم و یادمان نرود چه بود در سه دولت (گذشته) ، امروز چه شده است.
شما فرمودید رابطه با روحانیت نیست شما هشت سال نخست وزیر بودید چند بار رفته اید پیش مراجع؟ عددش را بگویید بنده و مردم بدانیم. رابطه این دولت با علماء رابطه ای  به مراتب بسیار خوب است. چرا این ادعا را می کنید؟ معنایش نقض حریت نیست؟ رابطه رابطه بسیار خوبی است اما من تعجب می کنم کسانیکه نگاهشان و نظرشان نسبت به مسائل اصلی و فکری بیان نکردند چطور می روند روی این مسائل جزئی انگشت می گذارند و می خواهند نتیجه کلی بگیرند.
شما دولت را متهم کردید به بی قانونی ،متهم کردید به دیکتاتوری، دوره خودتان یادتان هست جناب آقای موسوی؟بر خلاف قانون اساسی  این حداقل اختیارات رئیس جمهور را با فضاسازی از او گرفتید؟ شما باید وزراء را می بردید تا رئیس جمهور تایید کند. برای اینکه اختلاف نظر داشتید امام وارد شد و امام یک گروهی را گذاشت برای اینکه وزراء تعیین بشوند. یعنی عملاً اختیار رئیس جمهور از دست رفت. در نمایندگان مجلس کسی جرات داشت علیه شما حرفی بزند؟ یادتان هست دوستانتان چه کردند؟ یک بار یک عده ای از نمایندگان به شما رأی منفی دادند رأی هم مخفی بود. اسامی اینها را استخراج کردند اعلام کردند این قدر اینها اسلام آمریکایی اسلام آمریکایی گفتند که بعضی از آنها خانه نشین شدند.
این فضای تحمل است؟ دولت بعدی هم همین طور است، دولت بعدی هم همین طور.

  

92/5/29
12:4 ص

متاسفانه شنیده شده است که دولت یازدهم بر مبنای نگاه داسی -اعتدالی خود تمام پوستر و  قاب هایی که منقش به دعای شریف اللهم عجل لولیک الفرج در ساختمان ریاست جمهوری بوده از دم قیچی کرده واز دیوارها برداشته اند....
نمیدانم چرا یاد کاریکاتوریست دانمارکی افتادم.......یکی اونجوری یکی هم اینجوری این دعای شریف را قیچی میکند........
امیدوارم شایعه باشد......


  

92/5/28
1:41 ع

"احمد پورنجاتی" نماینده مجلس ششم و از اعضای حزب مشارکت در گفت‌وگویی که با یک هفته‌نامه اصلاح طلب داشت، به اظهارات علی اکبر ولایتی یکی از سرشناس‎ترین کاندیداهای اصولگرا در مناظره انتخاباتی و همچنین کمکی که این اظهارات به «گفتمان رقیب اصولگرایی» داشته اشاره کرده و این اظهارات را نه یک تصادف که ناشی از «تدبیری عقلانی» خواند.

پورنجاتی با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی صداو سیما از سوی تیم آقای روحانی با تدبیر عمل شد، تصریح کرد: اینگونه نبود که بخشی از کاندیداهایی که در جبهه اصول گرا تعریف می‌شدند خود خواسته و اتفاقی مواضعی را بگیرند که نهایتا به سود کاندیدای پیروز باشد. تمام اینها با برنامه‌ریزی بود به این معنا که با تدبیر عقلانی همراه بود. به عنوان نمونه موضع‌گیری آقای ولایتی در مسائل سیاست خارجی و مواجهه ایشان با آقای جلیلی صرفا به خاطر خاستگاه شخصی ایشان نبود بلکه نتیجه تدبیر عقلانی بود که به شکل دقیقی اندیشیده شده بود. من این را با اطلاع می‌گویم و تحلیل نیست.

علی اکبر ولایتی در جریان انتخابات ریاست جمهوری به عنوان عضو ائتلاف 1+2 در رسانه ها مطرح شد، هر چند این ائتلاف سرانجام خوشی نداشت اما تاکید پورنجاتی بر اینکه هماهنگ شده بودن موضع‌گیری‌های ولایتی در مسائل سیاست خارجی، صرفا یک تحلیل نیست، بلکه بر مبنای اطلاع و خبر است، ابهامات جدی را در اذهان اصولگرایان ایجاد کرده است.

بر مبنای ادعای پورنجاتی، رفتار علی اکبر ولایتی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری ناشی از زدوبندهای پشت پرده‌ بوده است که نتیجه آن به شکست اصولگرایان انجامید. ولایتی‌ای که در کارنامه خود سابقه وارد نشدن به عرصه انتخابات ریاست جمهوری به خاطر حضور هاشمی رفسنجانی را داشت.

هر چند انتظار افکار عمومی طیف گسترده پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسخ علی اکبر ولایتی به ادعاهای پورنجاتی است اما با این وجود هنوز موضع غیرقابل قبول این کاندیدای اصولگرا در موضوع سیاست خارجی خصوصا بحث هسته‌ای در مناظره‌های انتخاباتی لاینحل باقی مانده است.


  

92/5/26
11:21 ع

تنها یک روز پس از ارسال پیام اتحاد و دوستی و همراهی مجلس نهم به دولت جدید با رای اعتماد بالا و کم سابقه به کابینه دولت آقای روحانی، رئیس جمهور با سه انتصاب معنادار، پاسخ این پیام دوستانه مجلس را چندان دوستانه نداده است تا با انتشار خبر این سه انتصاب، زمزمه گلایه‎ها از سمت مجلس شنیده شود.

به گزارش رجانیوز، انتشار اخبار ضد و نقیض از انتصاب رحیم عبادی به عنوان سرپرست وزارتخانه‌ی "آموزش و پرورش" در کنار انتصاب جعفر توفیقی برای سرپرستی وزارت "علوم و تحقیقات" و محمدعلی نجفی به عنوان معاون میراث فرهنگی و گردشگری رئیس جمهور، پیغام نه چندان دوستانه‎ای بود که آقای روحانی در اولین روز استقرار وزرای جدیدش به مجلس ارسال کرده است، این در حالیست که مجلس در کنار رای اعتماد بالا به وزاری دولت آقای روحانی، در چهار روز رای اعتماد به خوبی خطوط قرمز خود برای تعیین اعضای کابینه را در مذاکرات حول صلاحیت وزرا و همچنین رای اعتمادی که به وزاری دولت داد، مشخص کرده بود.
 
در حالی که با رای اعتماد بالا و کم سابقه مجلس نهم به اعضای کابینه دولت روحانی انتظار می‎رفت دولت نیز در انتخاب گزینه‎های جایگزین برای سه وزیر بازمانده از حضور در کابینه، ملاحظات و خطوط قرمز مجلس را رعایت کند، اما انتشار نام افرادی چون توفیقی و عبادی که نه تنها ناکارآمدتر از وزرای پیشنهادی پیشین بوده بلکه سابقه آنان در همراهی با جریان فتنه و آشوب، بسیار پررنگ‌تر و جدی‌تر از گزینه‎های قبلی نیز هست، در کنار انتصاب نجفی به عنوان معاون با وجود رای عدم اعتماد مجلس به وی، انتقاداتی را به دنبال داشته و مسیری خلاف جهت شعارهای پرشمار تعامل با قوای مختلف از سوی دولت تدبیر و امید را در پیش رو قرار داده است.
 
مباحثات و مذاکرات مجلس و همچنین رای عدم اعتماد به "محمدعلی نجفی" و "جعفر میلی منفرد" به دلیل سابقه نامناسب آنان در همراهی با فتنه 88 ، موضوعی بود که به خوبی موضع مجلس را در قبال گزینه‎های تصدی مسئولیت‎های کلان روشن کرد و انتظار می‌رفت تا آقای روحانی به عنوان  رئیس‌جمهور نیز با احترام به این خطوط قرمز،  ضمن اهتمام بیشتر به دغدغه نمایندگان ملت در انتخاب وزرایی خارج از دامنه فتنه‌گران، افرادی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه‌ها معرفی کند که از چهره‌های شناخته شده انقلاب اسلامی باشند.
اما نه تنها این انتظار به جا و به حق برآورده نشد، بلکه انتخاب دو چهره کاملا شناخته شده افراطی که سابقه حمایت آشکار و همراهی جدی با فتنه‌گران و آشوبگران در سال 88 را دارند، در روزهای آغاز به کار دولت یازدهم، خاطره ناراحت کننده لجبازی دولت‎ گذشته و مجلس که رهبر انقلاب آنرا از نقاط ضعف دولت قبل عنوان کردند، تداعی کرده است. 
به عنوان مثال، جعفر توفیقی داریان، وزیر علوم دولت سیدمحمد خاتمی در روز 26 خرداد 88 در جمع اساتید متحصن در مسجد دانشگاه تهران در حمایت از میرحسین موسوی  سخنرانی تندی انجام داد که بررسی بخشی‌هایی از آن خالی از لطف نیست.
توفیقی در آن روز، مردم ایران را به سبب رای به محمود احمدی‌نژاد شایسته "تاسف" دانست و گفت: "‌ای کاش واقعا بنده آرزو می‌کنم و‌ای کاش نمی‌دانستیم که این 24 میلیون رای به اسم چه کسی رفته است.‌ای کاش این ویژگی‌ها پشت پرده باقی می‌ماند و ما فقط یک تخلف کوچک انتخاباتی را شاهد بودیم.‌ای کاش اینجوری می‌شد ولی همه? مردم دیدند در هفته‌های گذشته در 4 سال گذشته سیاست‌ها را تدبیر‌ها را اخلاق را بینش‌ها را دیدند و الان عمق تاسف جایی است که این 24 میلیون رای به دست من و شما به اسم چه کسانی رفت؟"
این در حالی است که صلاحیت نجفی نیز برای تصدی پست‎های در حد وزارت و معاونت رئیس جمهور از سوی نمایندگان مجلس تایید نشده و از سوی دیگر از رحیم عبادی، رئیس سازمان ملی جوانان دولت خاتمی و چهره‎های افراطی نزدیک به مشارکت و مجاهدین انقلاب به عنوان گزینه تصدی سرپرستی آموزش و پرورش یاد می‎شود.
از سوی دیگر اظهار نظر تهدید گونه اکبر ترکان، مشاور ارشد رئیس جمهور در قبال مجلس، همزمان با بررسی صلاحیت ها نیز واکنش منفی نمایندگان را بدنبال داشت به نحوی که کار را به نامه نگاری آنها به هیات رئیسه مجلس برای حفظ شان مجلس کشاند.
 
با همه این تفاسیر، هر چند رای عدم اعتماد و لب مرزی مجلس به وزرای نزدیک به فتنه نشان داد مجلس با وجود جو سنگین و لابی گسترده جریان خاص حاکم بر قوه مقننه، در قبال مسئله فتنه و تندروی‎های سیاسی اهل مماشات نیست و زیربار گزینه‎هایی اینچنینی نمی رود، اما انتظار از آقای روحانی این بود که در قبال انتصابات خود، این ملاحظات را جدی‎تر در نظر بگیرد تا این تصور در افکار عمومی شکل نگیرد که دولت از ابتدای کار بنای ناسازگاری با مجلسی که همراه‎ترین مجلس با دولت به شمار می‎رود را گذاشته است.
 

  

92/5/25
1:29 ع

علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس طی سخنانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی نفت، طی سخنانی گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله زارعی، نادران و امیرآبادی صحت گفته‌های توکلی درباره بیژن زنگنه را تایید کرد. در جلسه فراکسیون که در آن 70-80 نماینده حضور داشتند و صوت آن نیز موجود است و اگر خواستید می‌توان صدای ان را پخش کرد. 
 
وی افزود: متاسفم آنچه ضرورت اولیه در قبول یک مسئولیت هست، مخدوش می‌شود و دوستان ساده از آن می‌گذرند؛ ما مخلص تک تک نمایندگان و دوستان هستیم؛ صحبت‌هایمان هم مستند است و اگر توانستید بگویید یک جمله آن غلط است. 
 
نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: چرا چیزهای کلی بیان می‌کنید که استنادات، خلافش را می‌گوید؟
 
وی علت عدم سخنرانی می‌رکاظمی برعلیه زنگنه را در رعایت مسایل اخلاقی دانست و با نگاهی بر نحوه مدیریت زنگنه در 8 سال مدیریت وی در نفت افزود: قراردادهایی در زمان زنگنه امضاء شده که در تمام آن‌ها 3 نفر با هویت مشخص دست داشته‌اند که اسناد آن هم موجود است. قراردادهایی چون استات اویل، کرسنت و توتال قراردادهایی هستند که کسانی که در آن دست از سوی طرف خارجی داشتند در کشورهای خارجی دادگاهی شدند و حتی عده‌ای از آن‌ها خودکشی کردند. 
 
نماینده مردم تهران افزود: کرسنت یکی از قراردادهای پر ابهام دوره زنگنه است که خود شما در سال 81 درنامه‌ای به این نکته تاکید کرده بودید اما وزیرنفت به سوالات آنزمان پاسخ نگفت. وی متذکرشد: در زمان مخالف با این قرارداد جلسه‌ای برگزارشد مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز و شرکت ملی نفت به گواهی اسناد موجود علی رغم دعوت قبلی به دستور زنگنه از حضور در جلسه منع شدند اما باز هم این همه ماجرا نیست به استدلال یکی از مقامات همراه شما دیوار کرسنت تا ثریا کج است. آقای روحانی شما از الحاقیه ششم کرسنت مطلع هستید مدیرعامل این شرکت در امارات به سرمی برد. فعالیت‌های ضد ایرانی مدیرعامل کرسنت بر هیچکس پوشیده نیست ایشان در زمان جنگ اطلاعات ایران را به عراقی‌ها می‌داده از دوستان رژیم صهیونیست است. 
 
وی تصریح کرد: آقای روحانی آیا می‌دانید یارانه هنگفتی برای شیخ نشینان شارجه در نظر گرفته شده بود آقای روحانی آیا می‌دانید برخلاف مصوبه شورای اقتصاد گاز میدان سلمان به جای انتقال به عسلویه به صورت 180 درجه تغییر به عسولیه تغییر می‌کند. قیمت کرسنت به ضرر جمهوری اسلامی ایران است. آیا شروط شگفتی آور در الحاقیه ششم آن خوانده‌اید. وی با تاکید بر اینکه زنگنه در دوران مدیریتش با امتیازهای ترکمنچایی قراردادهای مرده را زنده کرد افزود: چرا زنگنه برخلاف مجوز رسمی در سکو مبارک در کنار این سکو پرچم بیگانه برافراشته شود. از همه مهم‌تر آیا مستحضرید دلال اول قرارداد آقای یزدان پناه مذاکراتی با یکی از مدیران نزدیک به زنگنه معروف به جونیور صورت داده است. ما باید جلوی تکرار این فسادهای مشابه استات اویل را بگیریم. 
 
زاکانی افزود: فردی که در برخی از این قرارداد‌ها دست داشته اخباری منتشر شده که کشته شده که اگر ایشان زنده بود قطعا می‌توانست اطلاعاتی بسیار خوبی در خصوص مافیای نفتی به ما بدهد. وی گفت: باید انتخاب درست تری برای نفت صورت می‌گرفت تا شاهد برگشتن مافیای نفتی نباشیم.

92/5/25
12:52 ص

حضرت آیت الله لاریجانی ریاست محترم  قوه قضاییه
یک نماینده درنطقی اقدام معاون اول اقای روحانی مبنی بر ابطال مصوبه دولت قبل را خلاق قانون دانستند و بر صحت حرفش نظر رییس دیوان عدالت اداری هم اعلام کردند سریعا نامه دادی به مجلس که نظر رییس دیوان شخصی بوده وکاری خلاف قانون انجام نشده است.

اما اینجا یک سوال پیش می آید که همین رییس دیوان بارها وبارها علیه دولت احمدی نژاد از همین نظرات شخصی بیان فرمودند اما حضرت عالی حتی یک نامه هم ندادی که این نظر شخصی رییس دیوان است و فلان........
حالا من مانده ام با این سوال که آیا واقعا احمدی نژاد راست میگفت محدوده ممنوعه ایی هست و نمی شود نزدیکش شد؟؟؟


92/5/25
12:44 ص

رای مجلس اصول گرا به آقای زنگنه که متهم اصلی به همراه مهدی هاشمی در جریان رشوه شرکت اروپایی هستند جای تعجب داشت. مجلسی که به آب خوردن دولت احمدی نژاد آنقدر گیر می داد حالا به این راحتی یک شخص متهم را رای اعتماد می دهد .
نمیدانم مجلس ما به کدام سمت میرود؟
آیا این پنج شنبه سیاه هم باید کنار آن یکشنبه سیاه گذاشت؟


92/5/24
11:47 ع

اگر این مطلب را با دقت بخوانید با دوگانگی برخورد هابا روحانی واحمدی نژاد بیشتر اشنا خواهید شد :

کلیک کنید


  

92/5/24
2:14 ع

وقتی به کابینه اقای روحانی نگاه میکنیم دو چیز در ذهن تصور می شود :
1) اول اینکه مگر این دانشگاههای ما که هر روز میگویند فلان مقام علمی دنیا رو کسب کرده اند لیاقت وعرضه ندارند دوتا وزیر جوان متخصص متعهد تربیت کنند که رییس جمهور مجبور میشود به بیست وسی سال قبل برگردد؟
2)یا اینکه دانشگاهها تربیت کرده اند اما شخص رییس جمهور مایل به استفاده از این متخصصین متعهد نیست اون هم بخاطر دادن سهم هر حزبی.پس طبیعتا جایی برای نخبگان نیست وقتی دولت مثل یک هندوانه ما بین احزاب قاچ  قاچ می کنند.
به نظر نویسنده دانشگاههای ما مملو از جوانان نخبه ومتعهد وکاردان است که اگر یک مناظره بین این متعهدین متخصص موجود دردانشگاهها با تک تک این وزرا برگزار شود یقین خواهید دید که برتری علمی وتخصصی وتعهدی با کدام سمت است.
//////////
باور کنید باید به همه شعارهای انتخاباتی که کاندیدا ها میدهند شک کرد.....شک در راست گفتن. شک دراینکه آیا این حرف ها که موقع انتخابات میزنند راست است یا صرفا یک نوع سخن پراکنی برای رای بیشتر؟

قضاوت با وجدان های بیدار


پیام رسان

+ سلام

مشخصات مدیر وبلاگ
 
من[45]
 

ای پیک راستان خبر یار ما بگو....احوال گل به بلبل دستان سرا بگو.....ما محرمان خلوت انسیم غم مخور.....با یار آشنا سخن آشنا بگو.....برهم چو میزدآن سر زلفین مشکبار.....با ما سر چه داشت زبهر خدا بگو.....آن کس که منع ما زخرابات می کند.....گو درحضورپیر من این ماجرا بگو.....گردیگرت برآن دردولت گذربود.....بعداز ادی خدمت وعرض دعا بگو.....هرچندما بدیم تو مارابدان مگیر.....شاهانه ماجرای گناه گدا بگو....بر این فقیر نامه آن محتشم بخوان.....با این گدا حکایت آن پادشاه بگو.....جان ها ز دام زلف چو بر خاک می فشاند....بر آن غریب ما چه گذشت ای صبا بگو.....جان پرور است قصه ارباب معرفت.....رمزی برو بپرس حدیثی بیا بگو


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
ریاست جمهوری ، احمدی نژاد ، حسن روحانی ، انتخابات ، شعر ، هاشمی ، روحانی ، رییس جمهور ، دکتر جلیلی ، مسکن مهر ، سعید جلیلی ، سند ، سوریه ، رهبری ، دولت تدبیر ، دکترجلیلی ، تورم ، پناهیان ، آمریکا ، ایران و آمریکا ، کابینه روحانی ، کاندید اصلح ، هاشمی رفسنجانی ، سیاست خارجی ، رییس مجلس ، شورای نگهبان ، شیخ حسن روحانی ، فیس بوک ، قانون ، قانون شکنی از نوع تدبیر وامید ، قرآن درباره مردم ایران چه می فرماید ؟ ، قرارداد سعدآباد ، قضیه زمین 700هکتاری ، قلب ، قوه قضاییه ، گفتمان انقلاب اسلامی ، لاریجانی ، لغو تحریم ها ، متن نامه مجتبی زارعی ، مجلس ، محلاتی ، محمدجوادظریف ، محمدرضا ، محمدگلریز ، مخابرات ، مدارک ، مدیران اتوبوسی دولت تدبیر وامید روحانی ، مرا زیاد خود نبر ، مرگ بر ، مرگ برامریکا ، مرگ شاه‌کلید مفاسد نفتی ، مرگ هوگوچاوز ، مسعود ده‌نمکی ، شیخ طیب واحمدی نژاد ، شیعه وسنی ، صدا وسیما ، صداقت ، صداوسیما ، صدراسلام ، صهیونیسم ، صوت ، ضرغامی ، ظریف ، عزت ضرغامی ، علم الهدی ، علی مطهری ، علیخانی ، عید غدیرخم ، عکس/ قسم دادن جلیلی به قرآن ، غروی ، غصه هایی که این روزها سنگینی می کنند ، فائزه هاشمی ، فاطمه زهرا ، فتنه 88 ، فرق احمدی نژاد با ظریف ، فرق دیپلماسی احمدی نژاد و ظریف ، زندان توحید ، زنگنه ، سادگی ، سال نو مبارک باد ، سانسور سخنان امام جمعه در صدا وسیما ، سایت اصلاح‌طلب فرارو ، سایت مشرق ، سپاه ، ستارخان ، سخنان روحانی واوباما درسازمان ملل ، سخنان شنیدنی استاد عباسی در نقد توافقنامه ژنو ، سخنرانی ، سخنرانی موج‎ساز در دانشگاه‎کلمبیا کجا ، سران فتنه ، سعید تاجیک ، سیاسی ، سیدمحمد بهشتی رئیس سابق بنیاد فارابی ، سیستان و بلوچستان ، شاعر ، شبکه دوم ، شبکه ولایت ، شریعتمداری ، دکتر حسین راغفر ، دکتر محمود احمدی نژاد ، رییس جمهور ونزوئلا ، روزنامه بهار ، روزنامه های زنجیره ایی ، روزنامه وطن امروز ، رونق اقتصاد ، روی سخن رهبری با کیست؟ ، رویکرد مبتذل در دیپلماسی‎عمومی ، هاله نور ، هراس تلویزیون ، هشت کاندید ریاست جمهوری ، هنرمند ارزشی وغیر ارزشی ، هوگوچاوز ، هولوکاست ، واردات بنزین وحماسه اقتصادی ، واکنش احمدی مقدم به فیس بوک بازی مقامات دولت تدبیر وامید ، واکنش کیهان به دیدار روحانی و اوباما ، واکنش‌ها چه بود‌؟! ، وزارت دفاع ، وزرا ، وزرای روحانی ، وزرای کابینه ، وزرای کشور ، وزیر نفت ، وزیر ورزش وجوانان ، وزیرفن آوری اطلاعات ، وعده های انتخاباتی ، وعده های حسن روحانی ، وعده های روحانی ، وعده های رییس جمهور ، وقتی تو بانویت را ، وهابیت ، یاران قالیباف ، یارانه ، کابینه ، مشایی ، مصاحبه بسیار خواندی محمد کوثری با نکات پرس ، مصباح یزدی ، مصر ، من روحانی هستم ، مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ، مناظره های ریاست جمهوری ، مهدویت ، مهدی پرویز شاعر جوان انقلاب درگذشت ، می‌گوید ، نادرطالب زاده ، نامه ، نامه خاتمی به آمریکا ، نخبه ، نصب عکس مهاجرانی ، نطق انقلابی سلیمانی ، نطق تاریخی زاکانی در انتقاد از فساد مالی گسترده در دوران مدیریت ، نطق رسایی در مجلس ، نعیمه اشراقی ، نمایندگان ، نماینده مجلس ، نماینده مجلس شورای اسلامی ، نماینده مشهد ، نهاوندیان ، کاندید ریاست جمهوری ، کاندیداها ، کد آهنگ همراه اول ...امام خامنه ایی ، کدخدا ، کریم قدوسی ، کریمی قدوسی ، کفش ملی ، کمیته صیانت از منافع ایران ، کوچه ، کیهان ، سعید جلیی ، سعید مرتضوی ، سلاح شیمیایی ، شعر الهام یاوری در اقتفای مطروحه رهبر انقلاب ، شلدون آدلسون ، شهادت مرزبانان ناجا ، شهریار زرشناس ، کار شما نیست آقای روحانی ، کاریکاتور: کف قیمت خودرو ، کامل سخنرانی ، سیاست ، این ملت سلحشور کی تن دهد به تسلیم؟ ، اینترنت ، ب اثبات نقش 40درصدی مسکن مهر در تورم ، باراک اوباما ، برای اولین بار از ، برای تخریب احمدی‌نژاد ، برای دیپلماتی که انقلابی بود/ جلیلی؛ «نخ تسبیح» نیروهای انقلابی ، برای عاملی لاریجانی ، برخورد دوگانه ، به احمدی نژاد ، به افسران ، به دکتر ، به رئیس ، به سراغ تو شبی می آیم ،می آیم ، به مناسبت ، به یک “نیوز? ، بودجه 93 ، بیست وسی ، پاداش چندصد میلیونی ، پاسخگویی احمدی نژاد به شبهات ، پدرشهید احمدی روشن ، آمریکا چه گفتند؟! ، آن نبود ، این هم نیست ، آیا احمدی‌نژاد به آمریکا پیشنهاد مذاکره داد ، آیت الله قزوینی ، اتاق جنتی وزیر ارشاد ، اتفاقات مجلس ، احرازصلاحیت ، 1 ، 90 روز از برنامه 100 روزه معیشت گذشت ، http://ahmadinejad.ir/fa/ ، آخوندی ، آرماگدون ، آزادی بیان ، آقا تهرانی ، آقای روحانی قانون در دولت شما مگر معنیش همان قانون زمان دولت قبل ، احمدی نژاد بدون روتوش آمد ، احمدی نژاد و رفتگر شهرداری ، احمدی نژاد وبرخوردش با دولت روحانی ، ادبیات احمدی نژاد ، ادبیات روحانی ، ارائه نشد! ، از دو رییس جمهور ، از موج رجعت ، استاد رحیم پور ، استاد طاهر زاده ، استاندار ایلام ، استقبال از جلیلی ، استقبال تاریخی از جلیلی دراصفهان ، استقبال مردمی ، اسراییل ، اسفندیار قره‌باغی ، اشتغال ، اصفهان ، اصلا چرا انقلاب کردیم؟ ، اصلاحات ، اصلاحیه بودجه ، اطلاعات ، اعتدال ، افزایش قیمت ها ، افسانه هولوکاست ، افشا گری های دیپلمات اسبق ج ا ایران ، اقتصاد ، اقتصاد مقاومتی ، امام جمعه مشهد ، امام حسین ، امنیتی ، امیر محبیان ، پی گیری اخبار مربوط به احمدی نژاد ، پیام ، پیام تبریکی که دنیا را مشغول خود کرده است ، پیشکسوت موسیقی کلاسیک ، تایید هلوکاست ، تحلیلی زیبا درباره علی مطهری ، تخریب جلیلی ، تخریب دولت قبل؛شاخص‌ترین محور سخنان هاشمی ، تخریب قبر حجربن عدی الکندی ، تذکر ، ترکان ، تصویر نامه ای که عارف و معین تکذیبش کردند ، تعامل با دنیا ، تعهدات ایران به 5 ، تفاوت دو استقبال ، تقدیم به برادران مسلمان سومالی ، تلویزیون کدام بخش از خبر دیدار اوباما و نتایناهو را حذف کرد؟ ، تنش آفرینی هستند ، تنگ وتاریک ، تنهایی ، توئیتربازی با دختر پلوسی‎کجا ، تورمی ، توفیقی سرپرست وزارت علوم ، تیم کارآمدجلیلی ، جهادنکاح ، جوابی به هاشمی از طرف چامسکی ، جوانان متعهد ، جک استراو ، چی گفت ؟ ، حامد زمانی ، حامیان جلیلی ، انتخابات 92 ، انتخابات ریاست جمهوری ، انتشار فیلمی از تحریکات انصاری در فتنه 88 ، انتشار مجدد روزنامه‌های زنجیره‌ای ، انتقاد به مسکن مهر ، انجمن حجتیه ورییس دفتر ریاست جمهوری ، انسان ، اهل سنت ، ایران ، ایران -آمریکا-روحانی ، ایران اسلامی ، ایران بعد اسلام ، ایران قبل اسلام ، رئیس مجمع ، را تسلیت‌گفت ، را فتنه نمی‌دانم ، رای اعتماد ، رای مجلس اصول گرا به آقای زنگنه ، رحیمی ، رسایی ، دولت تدبیر وامید شیخ حسن روحانی ، دولت روحانی ،
صفحات اختصاصی
 
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ